GTHotel - Moria

Alla inlägg under oktober 2011

Av Moria Blackwood - 16 oktober 2011 14:34

Jao :3 Billie Jean is released! :D  

Juste ^^ Check it out here: 

http://www.youtube.com/user/MichaelJacksonLo600?feature=mhee#p/f


  

Av Moria Blackwood - 15 oktober 2011 21:13

Jao :3 Har riktigt kommit farten med att sätta in videor på youtube :D Check out my channel:

MichaelJacksonLo600                                                                                              Hehe    Tyvärr gick det inte att sätta in videorna här söu... checl em out on my channel! MWEHEHEHE X_X Dammit...


PS: Vill gärna ha folk som vill medverka i mina filmer!   

Love yuh! <3 

Av Moria Blackwood - 13 oktober 2011 16:44

Mjau, frågestund på GT   Jag bad mina vänner att fråga vad de än ville. Blev ganska roligt :3 Bara för att servern var tvungen att förnyas (åt mig, det laggade mkt när jag hade 8 flikar uppe :P) så blev frågorna förlorade. Tack vare mitt dåliga minne kunde jag bara komma ihåg 2 frågor. Men jag vet inte vem som frågade dem? XD Uhh... Förlåt mig   

   

Av Moria Blackwood - 9 oktober 2011 11:36

Jao ;3 Vem är hon dah?    Tjae, låt oss säga såhär:

Hon är en tjej som nördar sig på gthotel.org    Klart!    

Hehe, näe. Det är inte allt   Moria är då alltså jag.

gthotel.org är det bästa habbo retrot EVA!  

Sry för mina flummiga smiley's jag använder   Mwehhehehhe  

Iallafall, jag kmr förhoppningsvis (har tänkt så) lägga ner mkt tid på denhär bloggen om gthotel för att bara få er att inse...

GTHOTEL ÄGER!!!!  


Hoppas ni kmr följa denhär bloggen och adda mig på gt   Jag heter då Moria.     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En blogg om mitt liv på gthotel.org! Joina idag! :-D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards