GTHotel - Moria

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

OMG x.x

Av Moria Blackwood - 27 december 2011 22:22

Im.Am.Dead Heh, no. Men har varit utan ström i nästan 2 dygn så gissa om jag är glad att den kommit tillbaks? 

Well, right now ska jag rollspela/ha stori med min kompis. ^w^ My fave thing to do <3 Måste bara hitta på något att göraah i rollspelet. Kmr väl när man väl börjat. :P

VA!? Jahaaas, märkte det först nu att jag dampar på Zac Efron - Scream. Jahaas, ngt nytt då. 


Ärligt, jag har inte varit inne på GT på länge för att internet har krånglat. Ledsen. :/

Jag har ingen aning om vad som hänt, men jag lovar, jag kommer försöka uppdatera oftare. Lovar <3

Beror på internet såklart. Och just såhär vid jul så åker jag och shoppar för en fräsh start i skolan, sen kommer nyår och sedan skolan. Så ja, måste förbereda för allt helt enkelt. Men när skolan börjar tror jag det blir ändring. Tror.


Ska snart och sova. Hoppas vi fortfarande har ström imrn så kanske jag kan uppdatera igen...

Ses! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moria Blackwood - 24 augusti 2013 16:04

Herregud vad tiden går! Jag har inte gjort et inlägg här sedan Januari 2012! Kanske främst för att jag inte direkt spelat GT så mycket på senaste tiden. Jag har spelat flera olika sorters spel så som Minecraft, Skyrim, The Sims 2, Batman - Arkham Cit...

Av Moria Blackwood - 26 januari 2012 15:18


As usual, yes. Glömmer alltid att göra inlägg. Iafa, för ... 2 dagar sedan(?) hade jag och Bacontjejen ganska, ehm, ROLIGT. XD Sätter nu ba in bilderna   Well, yeah. Såg en kille som skrev såhär, suddade ut namnet men glömmer det aldrig. XD   ...

MSN

Av Moria Blackwood - 23 januari 2012 19:35

Chattar med en av mina bästa vänner på MSN just nu. ^^  (y) Talar gamla minnen och sådant som ni kanske inte vill veta XXD   -----------------------------------------------   GT snälla uppdatera! Vill göra mitt rare rum.. nuu :c Tålamod x...

Av Moria Blackwood - 21 januari 2012 14:06


well, igår i skolan skulle vi på gymnastiken skrinna... jao... umm, ni vill nog inte veta mer. XDD För det första hade jag inte mina skridskor med, ingen hjälm heller (tkr det är onödigt med hjälm på IS), men jag var tvungen att låna från skolan. -.o...

Av Moria Blackwood - 16 januari 2012 19:27

De flesta kanske ser mig som hårdrockare eller något sådant. Men det är bara den stilen jag gillar. Ett tag var jag gothic IRL, ett tag lite på emo sidan. Men nu är det mera Hip-Hop, Tom Boy, du vet. Ja, jag gillar rock, kanske ska färga håret rött, ...

Presentation

En blogg om mitt liv på gthotel.org! Joina idag! :-D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards